loyalty management

 - loyalty management
 - loyalty management


Loyalty management is gericht op het onderhouden en verbeteren van de loyaliteit van klanten, medewerkers en financiers.
Bron: Kennisconsult


Loyalty Management Tools grow a business's revenues and profits by improving retention among its customers, employees and investors. Loyalty programs measure and track the loyalty of those groups, diagnose the root causes of defection among them, and develop ways not only to boost their allegiance but turn them into advocates for the company. Loyalty Management quantifiably links financial results to changes in retention rates, maintaining that even small shifts in retention can yield significant changes in company profit performance and growth.
source: http://www.bain.com/managementtools/toolsloyaltymanagement.asp?groupCode=2

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 24-10-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over loyalty management

Literatuur
(0)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar loyalty management

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     loyalty management
     loyalty management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.