toegevoegde waarderatio

 - toegevoegde waarderatio
 - customer value added ratio


De verhouding tussen de waardering die klanten hebben voor jouw product (uitgedrukt in een percentage 'waar voor je geld') en de waardering die ze hebben voor het product van de concurrent. Is de uitkomst groter dan 1, dan lever jij een grotere toegevoegde waarde in vergelijking met de concurrentie.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 06-04-2013
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Meer over toegevoegde waarderatio

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar toegevoegde waarderatio

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     toegevoegde waarderatio
     customer value added ratio
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.