marketingbestuur

 - marketingbestuur
 - marketing control


Het monitoren en evalueren van de marketingresultaten en het nemen van maatregelen als daaruit blijkt dat de voorgenomen marketingdoelen waarschijnlijk niet gehaald gaan worden.
Bron: Kennisconsult


Marketing control measures performance against plans so that swift action can be taken to correct adverse variances and amendments can be made as required to marketing plans.
source: Michael Armstrong, A Handbook of Management Techniques

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 24-10-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over marketingbestuur

Literatuur
(0)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar marketingbestuur

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     marketingbestuur
     marketing control
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.