personeelshandboek

 - personeelshandboek
 - employee handboek


Handboek bestemd voor de medewerkers van een organisatie, waarin - naast algemene informatie over de organisatie - personeelsbeleid, en op personeel van toepassing zijnde regelingen, regels en procedures worden uitgelegd.
Bron: Kennisconsult


Explains major HR and employee policies and procedures and generally describes the employee benefits provided; also called employee manual.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 23-12-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar personeelshandboek

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     personeelshandboek
     employee handboek
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.