VALS-typologie

 - VALS-typologie
 - VALS typology


Een indeling van consumenten in 8 groepen op basis hun zelforientatie (hun principes, de status die ze nastreven, datgene wat ze doen) en de middelen waarover ze beschikken. VALS is een acroniem voor Values And Life Styles.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-03-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar VALS-typologie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     VALS-typologie
     VALS typology
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.