corporate identity mix

 - corporate identity mix
 - corporate identity mix


De corporate identity mix wordt gevormd door de drie positioneringsinstrumenten waarmee en waardoor een organisatie zich presenteert, te weten: symboliek, communicatie en gedrag. Het gedrag is de wijze waarop een organisatie zich manifesteert. De symboliek betreft de visuele herkenbaarheid van de organisatie, bijvoorbeeld de huisstijl en het logo. En communicatie bestaat uit de boodschap als zender naar verschillende ontvangers.
Bron: http://scripties.let.eldoc.ub.rug.nl/FILES/root/Master/DoorstroomMasters/Communicatie-enInfor/2011/KorsM./MA1484044MKors.pdf

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 04-11-2011
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar corporate identity mix

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     corporate identity mix
     corporate identity mix
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.