(un-) aided recall

 - (un-) aided recall
 - (un-) aided recall


Een vorm van marktonderzoek waarbij aan de consument vragen worden voorgelegd over een merk of product. Er wordt bijvoorbeeld gevraagd of de consument wel eens van Becel gehoord heeft (aided recall), of dat hij een aantal halvarinemerken kan opnoemen (unaided recall).
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 08-10-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar (un-) aided recall

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     (un-) aided recall
     (un-) aided recall
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.