psychografische marktsegmentatie

 - psychografische marktsegmentatie


Marktsegmentatie op basis van psychografische factoren, zoals interesses, meningen, levensstijl en niet op basis van demografische factoren, zoals leeftijd, geslacht, e.d.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 19-11-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar psychografische marktsegmentatie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     psychografische marktsegmentatie
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.