face-to-facegroepen

 - face-to-facegroepen


Personen en groepen die direct van invloed zijn op het koopgedrag van de consument, zoals collega's, klasgenoten, buren, familie, vrienden enzovoort.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 18-11-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar face-to-facegroepen

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     face-to-facegroepen
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.