externe marketingomgeving

 - externe marketingomgeving


de externe marketingomgeving bestaat uit:
1. de meso-omgeving: dat deel van de externe omgeving waarop enige invloed uitgeoefend kan worden, zoals de branche, de markt, partijen waar je mee samenwerkt en
2. de macro-omgeving, dat deel van de externe omgeving waarop de organisatie geen invloed heeft, zoals geografische omstandigheden, bevolkingsopbouw, politieke, juridische, economische en technologische omstandigheden.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 05-06-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar externe marketingomgeving

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     externe marketingomgeving
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.