nevenmerk

 - nevenmerk
 - supplementary trade mark


Een goedkoper merkproduct als alternatief voor het duurdere hoofdmerk van dezelfde onderneming.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 16-12-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar nevenmerk

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     nevenmerk
     supplementary trade mark
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.