multi-sensual marketing

 - multi-sensual marketing
 - multi-sensual marketing


Een vorm van marketing waarbij gebruik wordt gemaakt van zoveel mogelijk zintuiglijke stimuli. Bijvoorbeeld een autoshowroom met zachte muziek, de geur van koffie, gezellig zitje enz.
Bron: Kennisconsult

Laatst bijgewerkt: 20-02-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar multi-sensual marketing

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     multi-sensual marketing
     multi-sensual marketing
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.