prijsgrenzen

 - prijsgrenzen


De grenswaarden waarboven of waaronder consumenten een prijs niet meer redelijk of geloofwaardig vinden. Prijzen die niet tussen de grenswaarden liggen zullen niet makkelijk verkopen.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 12-06-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Prijs (price)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar prijsgrenzen

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     prijsgrenzen
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.