hyperconcurrentie

 - hyperconcurrentie
 - hypercompetition


Often a characteristic of new markets and industries, hypercompetition occurs when technologies or offerings are so new that standards and rules are in flux, resulting in competitive advantages that cannot be sustained. In response, companies must constantly compete in price or quality, or innovate in supply chain management, new value creation, or have enough financial capital to outlast other competitors.
source: http://www.sustainabilitydictionary.com/

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 15-01-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar hyperconcurrentie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     hyperconcurrentie
     hypercompetition
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.