pull distributie

 - pull distributie
 - pull distribution


De producent richt zijn promotionele activiteiten op de eindgebruikers. Zo ontstaat een vraag naar zijn producten. Deze vraag zal hem vervolgens via de tussenhandel bereiken en de weg voor leveringen openen.
Bron: naar H.E. Wijnberg, J. Mokkenstorm, Professioneel verkopen, pag. 170

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 12-06-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar pull distributie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     pull distributie
     pull distribution
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.