marktaantrekkelijkheid

 - marktaantrekkelijkheid


De marktaantrekkelijkheid is samen met de competitieve positie een parameter die door de General Electric-aanpak gebruikt wordt om de productporfolio van de onderneming op de markt te situeren.
Bron: http://www.d-sciencelab.be/newpic/glossary/

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 27-06-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar marktaantrekkelijkheid

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     marktaantrekkelijkheid
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.