Ries, Al

 - Ries, Al
 - Ries, Al


Ries is marketingdeskundige en auteur, gespecialiseerd op het vlak van positionering van producten, merken en ondernemingen. Samen met Jack Trout schreef hij "De 22 onwrikbare wetten van Marketing".
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 26-05-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Management (management) >> Managementtheorie (management theory) >> Auteurs (authors)

Meer over Ries, Al

Literatuur
(0)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(1)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar Ries, Al

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Ries, Al
     Ries, Al
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.