de drie dimensies van strategische verandering

 - de drie dimensies van strategische verandering
 - 3 Dimensions of Strategic Change


Theorie van Pettigrew en Whipp, waarin ze drie dimensies van strategische verandering onderscheiden:
1. De Inhoud: (verandering in de doelstelling, oftewel het WAT);
2. Het Proces: (het HOE);
3. De Context: (de interne en externe omgeving, oftewel het WAAR).
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 27-08-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over de drie dimensies van strategische verandering

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar de drie dimensies van strategische verandering

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     de drie dimensies van strategische verandering
     3 Dimensions of Strategic Change
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.