loyaliteit

 - loyaliteit
 - loyalty


De verbondenheid die bestaat tussen een persoon en een andere persoon, groep, product, merk, enz., en die men als het kan in stand wenst te houden.
Bron: Kennisconsult


A positive inner feeling or emotional bond between a customer and a business or a brand. Loyalty can’t be assessed directly but can be inferred from a customer’s actions.
Source: Brian Bergeron: The essentials of knowledge management


The intangible bond based on a legitimate obligation; it entails the correct ordering of our obligations and commitments. Loyalty demands commitment to the organization and is a precondition for trust, cooperation, teamwork, and camaraderie.
Source: http://www.nwlink.com/~donclark/leader/leaddef.html

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 17-02-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over loyaliteit

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar loyaliteit

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     loyaliteit
     loyalty
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.