Artikelen bij Strategie, Algemeen (strategy, general)
Hieronder vindt u een overzicht van alle artikelen gekoppeld aan het thema:
Organisatie (organisation) >> Strategie (strategy) >> Strategie, Algemeen (strategy, general)
-
id 0081 Missie en visie. web
-
id 1565 Dualiteit en het positiespel van de verandering. pdf. 8 pag
-
id 1570 Symbiotic acquisitions; the drawback of a rational approach. pdf 21 pag
-
id 1588 The Delta model - A new framework of strategy. pdf. 21 pag
-
id 1589 Achieving the potentials of your organization. pdf. 50 pag
-
id 1599 De evolutie van strategisch denken. pdf. 7 pag
-
id 1817 Managementuitdagingen in strategische competentiedenken. pdf. 13 pag
-
id 1818 Strategisch management. web
-
id 1819 Systeemdenken. web
-
id 1973 Over de ontwikkeling van het begrip marketingstrategie. web
-
id 2020 Omgaan met tegenstellingen in de strategietheorie. pdf. 11 pag
-
id 2021 Waardeketenanalyse. pdf. 18 pag
-
id 2026 Een portie strategie aub. pdf, 04 pag.
-
id 2027 Strategie in drie dimensies. pdf. 11 pag
-
id 2028 Wat is Strategie, zoeken naar unieke resources of het scheppen van een unieke value chain configuratie? pdf. 7 pag
-
id 2029 Een kennisgerichte strategie. pdf, 10 pag.
-
id 2037 Na het shared service center, de modulaire organisatie. pdf. 6 pag
-
id 2059 Samenvatting boek De Blauwe Oceaan van Kim en Mauborgne. pdf. 8 pag
-
id 2064 Leveranciersmanagement, vier basisstrategieën. pdf. 14 pag
-
id 2065 Strategische HRM, Hoe groot is uw kubus? pdf. 5 pag
-
id 2067 Blijvend Strategisch Vernieuwen, Het herschikken van de multi-unit onderneming, pdf. 15 pag.
-
id 2070 Kerncompetenties, pdf. 6 pag.
-
id 2071 Leiders in cultuurverandering Een praktische gids voor strategische en culturele veranderingen in organisaties, pdf. 22 pag.
-
id 2074 Preferred customership, een ontbrekende schakel? pdf. 3 pag.
-
id 2114 blauwe oceaan leiderschap. pdf, 9 pag.
-
id 2116 Meer over bedrijfsmodellen. pdf, 48 pag.
-
id 2117 On Business Models. pdf, 10 pag.
-
id 2118 Exploreren en floreren. pdf, 10 pag.
-
id 2125 Iets over de organisatienetwerkanalyse als instrument. pdf, 14 pag.
-
id 2140 Navigeren bij strategievorming. pdf, 18 pag.
-
id 2155 The many faces of customer value. pdf, 3 pag.
-
id 2172 BCG-matrix. pdf. 2 pag
-
id 2173 BCG-matrix, Het lek na 36 jaar eindelijk boven. pdf. 5 pag
-
id 2242 Making mergers and acquisitions work, What we know and don\'t know Part I. pdf. 15 pag
-
id 2243 Making mergers and acquisitions work, What we know and don\'t know Part II. pdf. 16 pag
-
id 2283 Unbundling the Corporation, web
-
id 2287 Hoe slimme, verbonden producten bedrijven transformeren. pdf. 4 pag
-
id 2288 How smart connected products are transforming companies. pdf. 19
-
id 2361 Recensie over Strategie safari, uw complete gids door de jungle van strategisch management. pdf. 4 pag.
-
id 2389 Seven strategy questions; a simple approach for better execution. web
-
id 2396 Porters 5 Forces. web
-
id 2408 system dynamics. web
-
id 2409 The Abilene paradox. web
-
id 2410 absolute advantage. web
-
id 2418 Advantage thinking. web
-
id 2436 Aggregate planning. web
-
id 2443 USP analysis. web