bestuurlijk handvest

 - bestuurlijk handvest
 - management charter



Een Management Charter is een formeel besproken en besloten document binnen de onderneming, waarin een aantal uitgangspunten en keuzes met betrekking tot doel en functioneren van de organisatie zijn vastgelegd.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 26-05-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar bestuurlijk handvest

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     bestuurlijk handvest
     management charter
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.