elementen van projectmanagement

 - elementen van projectmanagement
 - project management elements


An interactive group of 10 management responsibilities applied to all phases of the Project Cycle by all organizations participating in the project to accomplish the project objectives. These ten elements are: Project Requirements. Organizational Options. Project Team. Project Planning. Opportunities and Risks. Project Control. Project Visibility. Project Status. Corrective Action. Project Leadership.
Source: Max Wideman.com
Copyright: Wideman Comparative Glossary of Common Project Management Terms v3.1 is copyright by R. Max Wideman, March 2002.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 09-01-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar elementen van projectmanagement

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     elementen van projectmanagement
     project management elements
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.