niet productgebonden concurrentievoordeel

 - niet productgebonden concurrentievoordeel
 - non-product advantage


Concurrentievoordelen gebaseerd op andere gronden dan op de producten of diensten zelf die men aanbiedt in de markt. Het kan gaan om de manier waarop men de producten aanprijst, leveringsvoorwaarden, snelheid van leveren, reputatie van het bedrijf, garantie en service, e.d.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 30-01-2012
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar niet productgebonden concurrentievoordeel

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     niet productgebonden concurrentievoordeel
     non-product advantage
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.