kernprofijt

 - kernprofijt
 - core benefit proposition


De voornaamste reden waarom een klant een bepaald product koopt. Het kan gaan om een bepaalde eigenschap van het product op zich of om bepaalde met het product samenhangende eigenschappen of dimensies, zoals bijvoorbeeld het merk, de verkoopster, e.d.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 18-11-2014
Thema: ontwikkeling
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar kernprofijt

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     kernprofijt
     core benefit proposition
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.