klantenservicegraad

 - klantenservicegraad
 - customer service level


Een maatstaf voor de leverbetrouwbaarheid die gewoonlijk in percentages wordt uitgedrukt. In een bedrijf dat op voorraad maakt geeft dit percentage gewoonlijk het aantal artikelen of geldeenheden van een klantenbestelling, die uit voorraad kunnen worden geleverd, voor een bepaalde tijdsduur aan. In een bedrijf dat op order fabriceert is gewoonlijk een vergelijking mogelijk tussen het aantal karweien dat in een bepaalde tijdsduur (bijv. een week) is uitgevoerd en het aantal karweien waarvan werd verondersteld dat die in die tijdsduur zou worden uitgevoerd.
Bron: www.angelfire.com/ca/vlietstra/LOGISTIC.pdf


Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 25-06-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar klantenservicegraad

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     klantenservicegraad
     customer service level
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.