Rogers, Everett, M.

 - Rogers, Everett, M.
 - Rogers, Everett, M.


De door Rogers ontwikkelde adoptiecurve voor innovatieve producten en diensten geeft een indeling te zien van consumentencategorieen, ingedeeld al naar gelang het moment waarop ze geneigd zijn innovatieve goederen of diensten te accepteren en aan te schaffen.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 03-01-2014
Thema: marketing
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over Rogers, Everett, M.

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(2)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar Rogers, Everett, M.

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Rogers, Everett, M.
     Rogers, Everett, M.
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.