employee relationship management

 - employee relationship management
 - employee relationship management


Alle managementactiviteiten die er op zijn gericht de relaties tussen een organisatie en haar medewerkers in al haar facetten te bevorderen.
Bron: Kennisconsult


A dynamic process of managing the relationship between knowledge worker and corporation such that knowledge workers elect to continue a mutually beneficial exchange of intellectual assets for compensation in a way that provides value to the corporation and are dissuaded from participating in activities that are unprofitable to the corporation.
Source: Brian Bergeron: The essentials of knowledge management

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 04-11-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar employee relationship management

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     employee relationship management
     employee relationship management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.