position control

 - position control
 - position control


A workforce planning tool that imposes certain rules or restrictions on the creation, and filling of positions as a means to manage and control the costs associated with any given position within the organization.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 11-11-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar position control

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     position control
     position control
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.