personeelsdossier

 - personeelsdossier
 - personnel records


De verzameling informatie over een medewerker die door de werkgever wordt aangelegd ter uitvoering van het personeelsbeleid.
Bron: Kennisconsult


All information pertaining to individual employees, which is collected and maintained by the employer and is essential to the employer for handling various employment-related matters.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 11-11-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar personeelsdossier

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     personeelsdossier
     personnel records
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.