salarisstrook

 - salarisstrook
 - payroll record


Documentation created and maintained by the employer, which contains information regarding hours worked, salaries, wages, commissions, bonuses, vacation/sick pay, contributions to qualified health and pension plans, net pay and deductions for all employees on the employer’s payroll for the year.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-02-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar salarisstrook

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     salarisstrook
     payroll record
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.