participatief management

 - participatief management
 - participative management


Een managementstijl waarbij ruimte is voor betrokkenheid van de medewerkers bij besluitvorming en de organisatie van het werk.
Bron: Kennisconsult


Espouses the theory that every organization is a storehouse of talent that is recognized only if employees are allowed to contribute; employee input on important organizational issues is both asked for and valued. A management style, developed by Motorola, that involves employees in the decision-making process.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 11-11-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar participatief management

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     participatief management
     participative management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.