projectadministratie

 - projectadministratie


Het geheel van documenten en andere gegevensdragers met betrekking tot een project. De administratie is noodzakelijk om het project te beheersen en om rekening en verantwoording af te leggen.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 03-12-2016
Thema: projectmatig werken
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Meer over projectadministratie

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar projectadministratie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     projectadministratie
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.