aanwezigheidsregels

 - aanwezigheidsregels
 - attendance policy


Regels in een arbeidsorganisatie met betrekking tot de aanwezigheid op het werk of op de werkplek.
Bron: Kennisconsult


An employer’s written standards regarding the requirement for employees to be on time and present at work during regularly scheduled work periods.
source: Adnan, MBA: HR Glossary from A to Z

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 18-04-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar aanwezigheidsregels

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     aanwezigheidsregels
     attendance policy
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.