responsibility center

 - responsibility center
 - responsibility center


Een strategische business unit of interne afdeling binnen een organisatie die wordt beoordeeld en afgerekend op haar bijdragen aan het verwerkelijken van de organisatiedoelstellingen. Van 'responsibility' is sprake omdat aan de leiding van de unit/afdeling bevoegdheden en verantwoordelijkheden zijn toegekend.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 12-03-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar responsibility center

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     responsibility center
     responsibility center
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.