coördinatie

 - coördinatie
 - coordination


1. Het op elkaar afstemmen van personen, organisatie-onderdelen of handelingen.
2. Het afstemmen van uitvoerende activiteiten zonder bestaande taakverdelingen en werkwijzen te veranderen.
Bron: Kennisconsult


Coordination is the act of ensuring that work is being carried out in different organizations and places to fit together effectively in time, content and cost in order to achieve the project objectives effectively.
Source: Max Wideman.com
Copyright: Wideman Comparative Glossary of Common Project Management Terms v3.1 is copyright by R. Max Wideman, March 2002.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 07-03-2017
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar coördinatie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     coördinatie
     coordination
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.