omzetpercentagemethode

 - omzetpercentagemethode

Een methode om budgetten voor bepaalde uitgaven (bijvoorbeeld reclamebudget) te bepalen. Men neemt hiervoor dan een bepaald percentage van de omzet.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 15-12-2007
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar omzetpercentagemethode

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     omzetpercentagemethode
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.