flankeermerk

 - flankeermerk
 - flanker brand


Flankeermerken worden gewoonlijk in de markt gezet om bastionmerken te beschermen. Door zich met een flaneermerk te richten op heel specifieke consumentenbehoeften en -wensen wordt het voor potentiƫle concurrenten moeilijk binnen te dringen in die specifieke markt.
Bron: naar Kotler, Marketingmanagement, de essentie, pag. 241

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 23-04-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar flankeermerk

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     flankeermerk
     flanker brand
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.