management

 - management
 - management
 - gestion
 - Leitung


1. De leiding van een organisatie.
2. Alle taken en activiteiten om iets voor elkaar te krijgen op een bepaald terrein.
Bron: Kennisconsult


All individuals directly responsible and accountable for planning, implementing, and assessing work activities.
source: How to measure performance, A handbook of techniques and tools, Oak Ridge Associated Universities

The process of planning, organizing, executing, coordinating, monitoring , forecasting and exercising control.
Source: Max Wideman.com
Copyright: Wideman Comparative Glossary of Common Project Management Terms v3.1 is copyright by R. Max Wideman, March 2002.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 16-04-2015
Thema: management
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over management

Literatuur
(0)
Lessen
(7)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(1)
Links
(0)

Verder zoeken naar management

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     management
     management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.