actieweerstandstheorie

 - actieweerstandstheorie
 - sales resistance theory


Theorie van Alvin Eicoff waarin wordt verondersteld dat tv-commercials gericht op directe respons minder effect hebben als ze tijdens programma's worden getoond die kijkers interessant vinden. Kennelijk willen ze hierbij niet graag gestoord worden.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 24-05-2013
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar actieweerstandstheorie

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     actieweerstandstheorie
     sales resistance theory
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.