Brand personality dimensions

 - Brand personality dimensions

Een door Jennifer Aaker ontwikkeld kader om de 'persoonlijkheid' van een merk te beschrijven in vijf dimensies (sincerity, excitement, competence, sophistiocation en ruggedness; oprechtheid, opwindendheid, vermogen, beschaafdheid, robuustheid) elk met hun eigen onderverdeling.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 08-02-2007
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)

Verder zoeken naar Brand personality dimensions

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Brand personality dimensions
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.