dissatisfactiemanagement

 - dissatisfactiemanagement
 - dissatisfaction management

Het verzamelem en analyseren van ontevredenheidssignalen vanuit de klantenkring met bedoeling de oorzaken van deze ontevredenheid op te sporen en weg te nemen.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 22-06-2007
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Verder zoeken naar dissatisfactiemanagement

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     dissatisfactiemanagement
     dissatisfaction management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.