SMART

 - SMART
 - SMART


Het SMART-principe is helder, eenduidig en controleerbaar opstellen van haalbare doelen.
De letters van SMART staan voor:
- specifiek: moet eenduidig omschreven zijn
- meetbaar: wanneer (in kwaliteit) is het doel bereikt
- acceptabel: gaat de doelgroep en/of het management dit accepteren
- realistisch: moet haalbaar zijn
- tijdsgebonden: wanneer (in de tijd) moet het doel bereikt zijn.
Bron: the bridge business innovators, member of Twynstra Gudde

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 23-12-2012
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over SMART

Literatuur
(5)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(2)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar SMART

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     SMART
     SMART
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.