service level agreement

 - service level agreement
 - service level agreement


Dit is de specifieke leveringsovereenkomst of dienstverleningsovereenkomst. Binnen een SLA worden de afspraken tussen opdrachtgever en leverancier vastgelegd.
Bron: http://www.raet.nl/Footer/Begrippenlijst.aspx

Een SLA is een schriftelijke overeenkomst, onderhandeld tussen klant en leverancier, geldig voor een bepaalde periode, waarin de afspraken met betrekking tot de te leveren diensten of producten en de wederzijdse voorwaarden en verantwoordelijkheden die hieraan zijn verbonden, helder en meetbaar zijn vastgelegd.
Bron: http://www.bcmacademy.nl/informatie-over-het-vak/begrippenlijst.html


An agreement between the parent corporation or other customer and the shared services unit in which the unit agrees to provide services to a specified performance level.
Source: Brian Bergeron: The essentials of knowledge management

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 18-05-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over service level agreement

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar service level agreement

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     service level agreement
     service level agreement
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.