- service level agreement
- service level agreement
Dit is de specifieke leveringsovereenkomst of dienstverleningsovereenkomst.
Binnen een SLA worden de afspraken tussen opdrachtgever en leverancier
vastgelegd.
Bron: http://www.raet.nl/Footer/Begrippenlijst.aspx
Een SLA is een schriftelijke overeenkomst, onderhandeld tussen klant en leverancier, geldig voor een bepaalde periode, waarin de afspraken met betrekking tot de te leveren diensten of producten en de wederzijdse voorwaarden en verantwoordelijkheden die hieraan zijn verbonden, helder en meetbaar zijn vastgelegd.
Bron: http://www.bcmacademy.nl/informatie-over-het-vak/begrippenlijst.html
An agreement between the parent
corporation or other customer and the shared services unit in
which the unit agrees to provide services to a specified performance
level.
Source: Brian Bergeron: The essentials of knowledge management
Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.
Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.