direct consumer profitability

 - direct consumer profitability

Directe winstgevendheid per klant. Er wordt berekend in welke mate een klant beslag legt op de de capaciteit van de onderneming, wat dit kost en wat dit opbrengt. Doel is te komen tot een zo rendabel mogelijk klantenbestand, door middel van het saneren van het klantenbestand of het bijstellen van prijzen per klant.

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 04-02-2008
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over direct consumer profitability

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar direct consumer profitability

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     direct consumer profitability
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.