klantrelatiemanagement

 - klantrelatiemanagement
 - customer relationship management
 - gestion de la relation client
 - Kundenbeziehungsmanagement


Het proactief onderhouden van de relaties met (een selecte groep) klanten met de bedoeling de verkoop te bevorderen, maar er kunnen ook (andere) strategische overwegingen aan ten grondslag liggen, zoals kennisuitwisseling bevorderen of ketensamenwerking tot stand brengen.
Bron: Kennisconsult


The dynamic process of managing a customer-company relationship such that customers elect to continue mutually beneficial commercial exchanges and are dissuaded from participating in exchanges that are unprofitable to the company.
Source: Brian Bergeron: The essentials of knowledge management

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 05-02-2016
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over klantrelatiemanagement

Literatuur
(1)
Lessen
(1)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar klantrelatiemanagement

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     klantrelatiemanagement
     customer relationship management
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.