perspectief van de klant

 - perspectief van de klant
 - customer perspective


Een van de vier invalshoek bij de Balanced scorecard om naar de prestaties van een organisatie te kijken. Bij de invalshoek van de klant wordt gekeken naar de toegevoegde waarde voor de klant en de klanttevredenheid.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 15-01-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over perspectief van de klant

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar perspectief van de klant

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     perspectief van de klant
     customer perspective
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.