time to market share

 - time to market share
 - time to market share


De tijd die vergaat tussen het moment dat een goed op de markt wordt gebracht en het moment dat het optimale marktaandeel is bereikt.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 09-01-2015
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar time to market share

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     time to market share
     time to market share
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.