hoofdmerk

 - hoofdmerk


Merkproduct dat beschouwd wordt als topproduct van een onderneming. Naast het hoofdproduct voert de onderneming neven- en tussenmerken die moeten voorzien in de behoefte aan een goedkoper alternatief.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 16-12-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):
  • Kerncompetentie (core competency) >> Marketing (marketing) >> Merk (brand)
Gerelateerde begrippen:

Verder zoeken naar hoofdmerk

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     hoofdmerk
    
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.