Smith, Wendall

 - Smith, Wendall
 - Smith, Wendall


Wendall R. Smith is bij ons vooral bekend als auteur van het artikel "Product Differentiation and Market Segmentation As Alternative Marketing Strategies" (Journal of marketing, juli 1956) waarin productdifferentiatie en marktsegmentatie als marketingstrategieën worden geïntroduceerd.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 13-12-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over Smith, Wendall

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(1)

Verder zoeken naar Smith, Wendall

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Smith, Wendall
     Smith, Wendall
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.