Borden, Neil

 - Borden, Neil
 - Borden, Neil


Neil Borden is de bedenker van het concept van de 'marketingmix'. Hij beschouwde de marketingmanager - in navolging van James Culliton - als een mixer van ingrediƫnten bij het maken van een marketingplan(1948). Borden had een uitgebreide lijst van dit soort ingrediƫnten.
Later is die lijst voor het gemak door E. McCarthy (1971) ingekrompen tot de vier p's, zoals we ze tegenwoordig overal tegenkomen.
Bron: Kennisconsult

Kennisconsult
Laatst bijgewerkt: 13-12-2014
Thema: *niet toegekend*
Dit begrip is gekoppeld aan de volgende thema(s):

Meer over Borden, Neil

Literatuur
(1)
Lessen
(0)
Gereedschap
(0)
Multimedia
(0)
De praktijk
(0)
Experts
(0)
Links
(0)

Verder zoeken naar Borden, Neil

Selecteer hieronder het begrip in de taal waarin u verder wil zoeken. Vervolgens verschijnen de beschikbare zoekvragen voor die taal.

     Borden, Neil
     Borden, Neil
Algemeen
(20)
Literatuur
(28)
Lessen
(9)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(21)
De praktijk
(13)
Algemeen
(15)
Literatuur
(18)
Lessen
(7)
Gereedschap
(6)
Multimedia
(17)
De praktijk
(14)

Heeft u opmerkingen/suggesties omtrent dit begrip? Klik hier om deze door te geven.